تمام زندگیم بهش بسته ست

خب عسیسان من دوباره برگشتم. ...:D

چطورید؟ خوفید؟ شمام دارید با امتحانا سرو کله میزنین؟ 

میخوام خبر بدم. یه سری خبرای توپه توپ در مورد این 5 تا خواننده! 

1-امیر تتلو: خیلی از دست طرفداراش ناراحته که چرا توPMC اهنگ ( خوابم نمیبره ) اول نشده.امیر گفته که دیه موزیک ویدئو نمیده و خیلی داره برا گرفتن مجوز تلاش میکنه. امیر در حال ضبط یه موزیک به اسم بیخیال هستش و میخواد با این اهنگ کل ایرانو بترکونه

 

2-حسین تهی: خبرای زیادی ندارم ولی میدونم که کنسرت 31 دسامبرش خیلی خیلی با انرژی و فوق العاده بوده و بیچاره اون قد بالا پایین پریده، زانوش درد گرفته و رفته دکتر.خوشبختانه چیز خاصی نبوده.الانم فرانسه ست.همچنین درحال فیلم برداری موزیک ویدئو( روح ) هستش.

 

3-آرمین 2afm: سه شنبه گذشته موزیک ویدئو( صدامو داری؟ ) اومد بیرون و همه جا رو ترکوند و تا حالا 1 میلیون و 250 هزار بازدید داشته تو رادیو جوان.امروز جمعه هم ساعت 9 شب تو برنامه تلخ و شیرین از شبکه AAA MUSIC باهاش مصاحبه تلفنی میکنن که موضوعش حمایت از خواننده های زیرزمینیه. و علت اینکه ویدئو ( صدامو داری؟ ) از PMC پخش نشد این بود که این شبکه بهشون گفته بود که بعضی از قسمتای ویدئو و خیلی از جاهای موزیکشو سانسور کنن و ارمینم قبول نکرده.

 

4-رضایا: موزیک ویدئو(داره میره ) یک شنبه ساعت 10 شب از AAA MUSIC پخش میشه که پشتیبان(Label) این اهنگ King Records هستش. یه دختری به اسم میریام هم تو این ویدئو هست که دوست امیررضاس.امیررضا تو اینستگرام یه عکس گذاشته بود و زیرش نوشته بود:PMC خداحافظ برای همیشه، AAA MUSIC سلام برای همیشه.

 

5-اردلان طعمه: اما نوبتی هم که باشه، نوبت عزیز دل منه.اردی جون دوباره شرو به فعالیت کرده؛ هرچن دس از کار نکشیده بود چون تو FB گفت امسال خیلی سال سختی داشته واسه همین نتونسته اهنگشو بده بیرون یا ریلیز کنه اما میخواد جبران کنه.الانم تو وگاسه.یه مدتی هم بود که نه پست میذاش تو FB و نه عکس میذاش تو اینستگرام ولی دوباره عکسای خوشمل گذاشته.تازه موهاشم یه نمه بلندتر شده:)) هروقت که اهنگ اومد بیرون خودم خبرتون میکنم.اینم عکسای اردلان جون:

 


†ɢα'§ : اردلان طعمه-رضایا-2AFM- امیر تتلو-تهی,
جمعه 20 دی 1392 1:22 |- نادیا -|

سلام به همه عزیزای دلم و

بخصوص دوستای مسیحی خودم

سال نوی میلادیتون مبارک باشه

امیدوارم امسال بهترین سال عمرتون باشه

و بتونین با امتحانای ترمتون کنار اومده باشین

عاشقتونم و به قول امیر قلب قلب قلب!


†ɢα'§ : سال نو میلادی, سال2014,
پنج شنبه 11 دی 1392 16:50 |- نادیا -|

                                                                                                                                                                         

ادامه مطلب در انتظار شماست!


†ɢα'§ : داستان اردلان طعمه- داستان عشق جاودان-رمان عاشقانه,
ℭoη†iηuê
پنج شنبه 5 دی 1392 12:53 |- نادیا -|

طراح سجاد تولز