سلام


تمام زندگیم بهش بسته ست

سلام سلام به همه. چطورید؟ خوبید؟ ببخشید ولی من خیلی وقته این وب رو زدم ولی هیچ مطلبی نذاشتم علتشم اینه که واقعا سرم شلوغ بود ولی ایراد نداره چون میخوام قول یه داستان باحال رو بهتون بدم فعلا وارد جزئیات نمیشم ولی اگه عاشورا تاسوعا نریم سفر مطمئن باشید که اولین قسمت رو اپ میکنم( البته شایدم زودتر اپ کنم که در اون حالت بیشتر به نفع شماست!)



نظرات شما عزیزان:

sanam
ساعت14:10---14 آذر 1392
تو چند وقت یکبار وبتو چک می کنی؟
پاسخ:هر وقت اینترنت داشته باشم


simin
ساعت0:02---16 آبان 1392
nadya jan chera durugh migi ma ke montazerim jenabali ezn be neveshtan bedid
پاسخ:نمیدونم کی وقت میکنم اپ کنم ولی خب خودت میدونی مامانم نباید بفهمه وگرنه باید ترک تحصیل کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 8 آبان 1392 9:3 |- نادیا -|

طراح سجاد تولز